کد خبر 37640
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

پرشین خودرو: اگر به تصاویر منتشر شده از باراک اوباما در رسانه‌های آمریکایی توجه بیشتری کنید در هیچکدام از این تصاویر محافظی نمی‌بینید. اما دلیل این کار چیست؟!

 

رسانه‌های آمریکایی که تحت کنترل شدید دولت برای انتشار اخبار هستند برای القای فضای امن و آرام از آمریکا در اذهان عمومی‌تصاویر را طوری انتخاب می‌کنند که در آن محافظان دیده نشوند در حالی که زُبده‌ترین و بیشترین محافظان آمریکا از وی محافظت میکنند.

اوباما در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات توسط یک شیشه محافظ ضدگلوله محافظت می‌شد. دلیل این کار نیز مورد خطر بودن جان وی به عنوان شاخص ترینِ شخصیت‌های سیاسی آمریکاست.

به همین خاطر از اوباما می‌توان به عنوان رئیس جمهوری که از وی بیشتر از تمامی‌روسای جمهوری سابق آمریکا مراقبت و محافظت به عمل می‌آید نام برد زیرا درحال حاضر پنج هزار مامور امنیتی ویژه مسئول حفظ جان وی هستند.

مشرق نیوز

کد خبر 37640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاجيلري ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    5 19
    با سلام اونوقت ما اين نعمت امنيت رو كه در مملكت خود داريم به راحتي چوب حراج مي زنيم بدون در نظر گرفتن تلاش و زحمات شبانه روزي هزاران نفر از جوانان گمنام اين مرز و بوم دست مريزاد و خسته نباشيد خدمت همشون خدا قوت
  • مرتضی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    2 8
    سلام حرف دوستمونو واقعا قبول دارم. اگر به کشورهای اطراف فقط یک نگاه کوچیک بندازیم خودمون متوجه میشیم توی نعمت بزرگی بنام امنیت هستیم اون هم نه فقط برای رییس جمهور که برای 80 میلیون نفر اون وقت امریکایها این همه هزینه می کنند فقط برای ی نفر اونم کسی که خودش باعث قتل و کشتار میلیون ها انسان بیگناه در سراسر دنیا ست که اصلا ارزش این همه هزینه رو نداره. خدایا شکرت که یک مسلمان ایرانی هستم.
  • اميد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    1 0
    سلام.واقعا درست گفتيد. خدابهشون عمر طولاني بده
  • مسی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 1
    خدا به همه معرفت بدهد
  • عجب! ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    1 0
    درود بر شما لطفا تقبل زحمت بفرماييد چند مورد از امنيت هاي موجود در جامعه خودمان را نام بريد؟ 2 نمره
  • aa ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    5 1
    دوست عزیز شما این آقایون تو عکس مگه میشناسین که این قدر قاطع میگین محافظ هستن؟ مگه هرکسی گوشی تو گوششه محافظه؟اگه اینجوری باشه که یه نماینده مجلس ما میره جایی ۱۰-۱۵ نفر گوشی تو گوش دنبالشن تو عکسا حالا پشت دوربین چند نفر هستن خدا عالم.بازم به جرات این اوباما که حداقل جلو دوربین حفظ ظاهر میکن و بدون محافظ میره والا کسی تو ایران عزیز و امن ما هیچ مقامی و ولو برای حفظ ظاهر بدون محافظ ندیده.خدا به همه ما چشم دیدن و عقل برای تأمل عنایت بفرماید.
  • 20 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    نصف عکسا اصلا نشانی از حفاظت توش نیست.فکر میکنی از یه جایی داره حفاظت میشه تا یه شخص.فتوشاپه!!